Måndag

Nu har det börjat rulla igång som vanligt på jobb! Hade ett lagom flyt på arbetsuppgifter under dagen, sköööönt. Jag har nästan fått krupp de 3 föregående veckorna eftersom det knappt har varit något att göra, usch!
Ett gäng kom tillbaka från semestern idag så det blev livat i fikarummet, kuuuuul!
Fick besök både av päronen och svärmor idag på jobb, trevligt, trevligt!

Störtade ut på lunchen och inhandlade favoritlissipippina för jag fick gräva ur det sista ur hylsorna i morse...Jag är beroende av läppstift!!!! Jag går hellre naken än utan läppstift!!! Skojar naturligtvis men jag känner mej faktiskt naken utan, löjligt jag vet men sån é jau!!


DAGENS RANELID:   http://www.youtube.com/watch?v=yAR-SzSAMV4

Kommentarer
Postat av: anita&uno

Först tänkte jag att dom arbetskamraterna känner jag igen. Men inte hon till höger ha ha.

Ranelid i topp som vanligt!

kram

2009-08-04 @ 00:14:05
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: Mamma

Trevliga arbetskamrater du har,ser inte ut som om dom jobbar nåt nämnvärt dom heller,fniss!

2009-08-04 @ 11:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0