Rykande färsk blogg!!!!

Hejsan hoppsan alla glada! Här kommer en ny, fräsch , krispig blogg för den andra började klydda...arrgh. Fast det är väl inte så konstigt egentligen, den har väl tröttnat på mej och mina bravader efter ett års knappande, ombyte förnöjer! ;o)
I fredags pendlade jag mellan hopp o förtvivlan för ena sekunden sken solen och nästa störtregnade det! Men 17:00 bestämde sig solen för att lysa över vår gård och låta oss njuta av de röda små läckerheterna i vårt halvöppna uterum! Kanske finns nån där uppe ändå????

Knäckeborna anländer!!!

Jeepen hade i hemlighet rört i grytorna och tillverkat 90-talets populäraste shot, Turkisk Peppar!
Man hade glömt hur god den var! Schkååål!

Här ser ni Sässtins imponerande uppläggning av räkskal! Rena konstverket!!
(Ser ni sicken tung grabb som sitter sidan om...)

Sluuuuuuurpelisluuuurp!

Dottera & jag! Puss!

Helan o halvan i samma kräfta! Do U get the clue??? ;o)

Väldigt märklig bild! Förklara den som kan o vill...hihi!

Här sitter värdinnan glad o nöjd!

Sässtin stod för sången och sjöng Det lilla ljus jag har!!!!

Sen blev hon alldeles galen, hjäääälp!

Kräftskiva ur Curts perspektiv!



Kommentarer
Postat av: Thezz

Ja, ombyte förnöjer.....

Såg ut att vara en toppentrevlig kräftis :O)

POK

2009-08-02 @ 22:15:27
URL: http://thezz76.wordpress.com/
Postat av: Mamma

Ja, det var mysiiiit som tusan. Har fått ditt lösen till bloggen, tack snäckan! Ska kommentera ikväll!!! POK

2009-08-03 @ 06:47:36
URL: http://zezzanpezzan.blogspot.com
Postat av: Mamma

E de du eller ja som e MAMMA på den här bloggen?

2009-08-03 @ 13:28:09
Postat av: Mamma

E de du eller ja som e MAMMA på den här bloggen?

2009-08-03 @ 13:30:04
Postat av: Mamma

SHIT!

2009-08-03 @ 13:31:46
Postat av: jessica

va coola ni ser ut!! såg ut till att vara en toppenkväll!! pok

2009-08-03 @ 16:12:15
Postat av: anita&uno

Nu är jag här o tittar in. Ser väldigt mysigt ut som vanligt.

Jag kollade den gamla bloggen med. Var tvungen och se Ranelid ju ha ha.

Vi höres!

Kram

2009-08-03 @ 17:33:42
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: Zezzan

Just det, här är ju inte jag mossa!!!

2009-08-03 @ 19:27:10
URL: http://zezzanpezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0