Weddingplans!!!!!

Här kommer lite pics från hemfärden från Gyllebo! Vi tog en tur inom Knäbäckshusen och stranden nedanför!!
 Stairway to heaven!!!!!

Så himla vackert! Jag har alltid sagt att jag vill gifta mej där på beachen...
 ...så jag får väl ta o gifta om mej lite, hmm, kolla, 4 läckerbitar....
Shit, vicka pinglor vi é! Fria till oss för helskotta!

Ohlsson försökte med allt!! Bjöd tom på himmastickad stångdans!!
...men Brad, Brad Pitt satt bara och luktade på stenarna....
...sen var det nåt annat som luktade och det var inte tång...
...sorry Ohlsson, det blev Dr Love som fick föra Brad, Brad Pitt till altaret till slut...hehe!

SHIT HAPPENS!!!

Kommentarer
Postat av: Thezz

vilka härliga bilder.... där skulle jag oxå kunna gifta mig.... får väl förnya löftena där om 10 år eller så ;O)

2009-08-05 @ 10:08:54
Postat av: Mamma

Vilka vackra bilder! Gift om dej,för hundan!

2009-08-06 @ 16:32:55
Postat av: anita&uno

Ja där är så fint.Vi var där förra sommaren och Curt o Uno tyckte detsamma.

2009-08-06 @ 18:45:18
URL: http://unoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0