Äntligen måndá!!!!!

Hej svejs i lingonskogen!
Idag har det varit en helt underbar måndag! Skitkul på jobb nu när alla är tibax och det är full rulle!
Man har luren i örat samtidigt som någon dyker upp i luckan och just precis då kallar någon i snabbtelefonen!!! Hihi, precis som det ska vara! Lagom kaotiskt, då trivs jag bäst!!!!
Shoppade den här lilla saken på H&M på lunchen. Jag älskar ju Indiska och  tycker att den här tunikan har lite sånt stuk så jag blev ju helt nipprig av att hitta en sådan på H&M, så jag slog till direkt!!
Jag tänkte bo i den på Mallorca för den är sval, slapp men ändå fräsig eftersom den sprakar o glittrar i lila glitterpaljetter!
Kalla mej gärna Glitter-Fia, det bjuder jag på!

Bestämde mej för att putsa köksfönsterna efter jobb...

Det var fullt med spindlar bakom träkorsen...

Jag tog dojjor på mej och gallskrek när jag slog runt fönsterna för spindlarna trillade ner överallt! Som tur var hade jag assistans av Curt! Jag dödade dom med fluesmällaren och Curt åt upp dom!!!
My hero!!!

Men va é detta!!!
Jodå, ni ser rätt!!! Det är Zezzanpezzan som syr i en knapp!!
Kolla noga på bilden för det kommer att ta 15 år innan det händer igen!!!

Nä nu ska jag sätta på kaffe för min psykokompis kommer på kaffe nu!!!

Kommentarer
Postat av: Storasyss

Så duktig o nu regnar det....tyyypiskt.

Snygg tunika vännen.

Kram po daj

2009-08-17 @ 20:41:26
Postat av: Zezzan

Hallå sis! Long time no see!! Hoppas allt är väl med er! Kramis!

2009-08-17 @ 20:55:55
URL: http://zezzannpezzan.blogg.se/
Postat av: Thezz

det var en väldans grann tunika :O)

Dutti du e som putsar o fejar....får gärna fortsätta hos mig ;O)

2009-08-18 @ 15:01:14
Postat av: Mamma

Ska du ha gäster eller nåt????

2009-08-18 @ 18:25:38
Postat av: anita&uno

Det var ju en härlig o händelserik dag ha ha.Men. Nu tog du väl i med spindelstorleken..Om inte så behöver ju inte Curt äta på ett helt år ha ha...

2009-08-22 @ 21:03:48
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att du trivs på jobbet och vill ha mycket att göra :-) Jag kommer ner med en del fakturapärmar, statistikunderlag och obesvarade enkäter som du kan fylla i. Sen har jag sett att du kan baka osse, så jag dyker upp vid kaffedax!

/"Chiefen"

2009-08-26 @ 22:53:45
Postat av: Zezzan

Du chiefen...allt för dej, det vet du!!!

2009-08-27 @ 17:01:27
URL: http://zezzannpezzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du chiefen...allt för dej, det vet du!!!

2009-08-27 @ 17:01:51
Postat av: Chiefen

Allt?! Kan du tänka dig att dricka upp din pinacolada, packa ihop bikinin och flyga hem snart, för jag har gått ner 3kg och fyllt min övertidskvot sen du åkte..(skämt) Koppla av och ha det som du förtjänar. Alla saknar dig ;-) /Bossen

2009-09-03 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0