15/8

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Klockan är 9 och jag har precis skickat iväg Frida & Amar till Småland, pust. Packa med en tonåring är inte det lättaste...Det chillas mest för mossan fixar det ändå...;o) Ja, man va väl precis likadan själv i den åldern kan jag tänka mej. Hoppas dom får det lika supermysigt i Hok som vi haft det alla gånger vi har varit där!
Förresten så firar de 5 månader idag! Grattis
I dag ska jag på lunch hos mamma o pappa och ha en grundlig facebook-lektion med mossan! Kul!
Ikväll ska Johan & jag grilla
 
och ha det riktigt jäkla mysigt ;o)
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Kommentarer
Postat av: Mamma

Angående packningen,ja du va likadan själv min vän+ alla andra tonåringar som jag har känt.Inget unikt.



2009-08-16 @ 17:43:38
Postat av: anita&uno

Ack ja.Så är det att ha tonåringar....Några år till 20..

2009-08-16 @ 19:15:44
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: Thezz

så grann du e i cobojsarhatt ;O) Grattis till ungdomarna :O)

2009-08-18 @ 15:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0