Glöggafton

Förra fredan small jag igen luckan redan 15:00 för jag har fått nya öppettider så jag oxå kan flexa och flaxa! Gytt! Kastade mej på järnhingsten och trampade i 190 mot himmet! Sen gick allt i en flygande fläng! Duscha, duka, laga mat, tända ljus, värma glögg & hacka nyddor! :o)
17:30 kom de 3 pepparkaksgummorna!


Vi slurpade glögg som välkomstdryck! Blossa 2009, möööms!

Knaprade pepparkakor med ädelost till såklart!


Käkade varm smörgåstårta! En favorit i repris!!!!!!


Olsson höll på att svimma för hon hittade en grön groda på köksstolen! Hennes favoritgodis!
INGEN SKALL HAVA BEGÄRELSE TILL OLSSONS GRODA FÖR DÅ JÄVLAR!!!!!!


Slickade i oss glass med chokladkross, varma hallon & blåbär
och en pepparkaka för att få den juliga touchen på efterrätten!
Mööms som Maria Montazami säger...


Glodde på Idol och önskade låtar på Youtube sen flippade vi ut lite igen...


Tack töser för en dajlig afton! POK!


Kommentarer
Postat av: thezz

såg mysigt o mumsigt ut. Synd att jag inte var i stöt för er tjejkväll. POK

2009-12-04 @ 15:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0