Bloggtorka

Alltså jag har drabbats av bloggtorka...Det är fesbucks fel!

När man bara glider in där för att snoka lite grann så fastnar man där hur länge som helst!
Inte klokt ju!
:o(
Fesbuck kommer att bli bloggarnas död...


Måste bara visa häftiga Absolut Rock som jag shoppade till min Rocker i lörrdass på konferensresan med Renhållningen! Visst é den fräsig!!!



När vi kom iland stack vi till Tre Lyktor för vårt nya, supertrevliga, goa tillskott hade
en timmes väntetid på bussen till Ystad!

Hallåja Carina och välkommen i gänget!!!!





Här kan man ju fantisera om vad som pågår men...


...vi tar oss faktiskt bara en Tequila!!!!  :o)


Denna killen joinade vårt sällskap och började minsann strippa...
 

Trellehulla INK!


WOW!!!!!!!


Rock'n roll!


Renhållningschiefen & jau! Han é en riktig sopa den, hihi!! :o)


TACK FÖR EN SUPERTREVLIG KVÄLL!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie Haaansson

Åhhh...du gillar alltså Tequila på RIKTIGT!!!??

Hua mej... :-)

Kram <3

2009-10-27 @ 20:13:30
Postat av: Mormor

Gör som jag...gå bara in på Booken på bestämda tider annars får man ju inte skytt nåt annat....

2009-11-03 @ 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0