Mysig lörda!

En sån himla mysig lördag hittills!!
Hörde när klockan skrällde 06.00 när Älsk skulle opp men då bara man huttade sig på andra sidan o snusade vidare!

Åt frukost och sedan redde jag upp lite diverse saker som tvätt, sängklädesbyte, disk, torkskåp osv. Dottera och jag gick en härlig tur med doggarna runt Flaningen i det kanonfina vädret!!

Tänkte att jag skulle cykla till stan men ångrade mig för när jag såg solstolen för då blev den väldigt lockande. Bestämde mej för att leka Mallorca himma po gåren!!
Får ju passa på nu så här på sensommaren! Ett, tu tre är det höst på riktigt!
Jag hoppade i bikinin och satte mej i solstolen för att läsa PS-Personlig Utveckling & Psykologi! Sicken jäkla bra tidning alltså! Allting i den var intressant och vettigt att läsa!!
Är så trött på alla vanliga damtidningar, mög!


Har inhandlat en spikmatta och kom på den briljanta idén att sola på den!
Sagt och gjort! Här förenas nytta med nöje!!! Guuu så skönt det var!!!


Nu sitter jag och gonar mej en stund till sedan ska jag laga ett nytt recept på ett nötbröd enligt LCHF!
Klockan 20 blir det bio med Virren & Yes: Flickan som lekte med elden så klart!

Förresten så här fin blev Frida i sina hemmagjorda slingor! POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0